Naši zaměstnanci Vám jsou k dispozici na emailech, telefonech v pracovní dny od 8 do 14 hod – kontakty naleznete na našich webových stránkách www.vakna.cz/kontakty.
Úhrady faktur v hotovosti jsou možné provádět v pondělí od 8 do 16 hod. a v ostatní pracovní dny od 8 do 14 hod. v sídle společnosti Kladská 1521.
Vyskytne-li se u Vás nebo ve Vašem okolí porucha v zásobování pitnou vodou nebo je narušeno odvádění odpadních vod ( např. výtok nebo průsak vody narušeným potrubím, přerušena dodávka vody, závady v kvalitě vody, nízký nebo vysoký tlak proti běžnému stavu apod.) volejte v pracovní době od 6:00 do 14:00 hod. na telefonické číslo nejbližšího územního střediska (viz kontakty) nebo na vodárenský dispečink v Náchodě: 491 419 222, kde je nepřetržitá služba, která zajistí nezbytná opatření.
Reklamace a stížnosti lze podávat písemně, faxem, e-mailem nebo telefonicky denně na adresu sídla vedení společnosti v Náchodě nebo osobně v pondělí a středu v sídle vedení společnosti v Náchodě v době od 7:00 do 14:00 hod.
Zde je vzor průkazu používaný našimi pracovníky.
Dokument | Typ | Velikost |
---|---|---|
Informace pro veřejnost | 214,196 kB | |
Kamstrup | 4,176 MB | |
Obchodní podmínky ZIC | 357,962 kB | |
Paušální list ZIC | XLS | 49,000 kB |
Podklady pro uzavření smlouvy ZIC | 49,500 kB | |
Reklamace ZIC | DOCX | 35,938 kB |
Reklamační řád | 41,346 kB | |
Zavedení zálohy, změna záloh... ZIC | DOCX | 35,770 kB |
Žádost o pozastavení odběru ZIC | DOCX | 35,747 kB |
Žádost o snížení stočnécho ZIC | DOC | 96,000 kB |
Žadost o ukončení smlouvy ZIC | 33,471 kB |